Tuotereklamaatiot


Mikäli ostamassanne tuotteessa on vikaa, jälleenmyyjillämme (ostopaikka) on ensisijainen velvollisuus vaihtaa viallinen tuote takuuajan ja -todistuksen puitteissa korvaavaan. Alla on myös linkki yleisimpiin kysymyksiin ja vastauksiin varoittimistamme. Sieltä voit löytää nopean avun mahdolliseen varoittimen toimintahäiriöön.

Tuotteidemme takuut eivät koske tuotteita, joita on vaurioitettu, joihin on tehty muutoksia, on käsitelty väärin tai joita on muutettu ostopäivän jälkeen. Tuotetakuu ei koske myöskään toimintahäiriöitä, jotka johtuvat tuotteen puutteellisesta kunnossapidosta (säännöllinen puhdistus ja testaus käyttöohjeen mukaisesti) tai varoittimen väärästä asennuspaikasta (kts. käyttöohje).

Mikäli ette tavoita ostopaikkaa, voitte olla yhteydessä suoraan meihin täyttämällä alla olevan takuu-/vikailmoituslomakkeen.

Tällöin ilmoitattehan: tuotteen mallin, valmistuspäivämäärän, reklamaation syyn ja omat yhteystietonne (osoite ja puhelinnumero)

Yleisimmin kysytyt kysymykset ja vastaukset varoittimistamme

Takuu- / vikailmoituslomake

HUOM! Jos tuote on hankittu Keskolta, tai Onniselta tulee ottaa yhteys heidän myyntiinsä. Takuuprosessin jälkeen voitte hävittää varoittimen elektroniikkajätteeseen, jos emme toisin ole pyytäneet.

Varmistathan tuotekoodit nettisivuiltamme

Asiakkaan tiedot

Asentaneen henkilön / yrityksen tiedot

Nimi
Löytyy yleensä tuotteen takaa
Lue lisää henkilösuojaus